lauantai 20. toukokuuta 2006

Sõna on reisil käinutel

Helja soovitus - reisist täielikuma pildi saamiseks loetagu erinevate inimeste kommentaare, sest nagu väga hästi teada - iga inimene näeb toimuvat omamoodi ja see, millest ja kuidas kirjutatakse, ütleb midagi ka kirjutaja kohta...

PPPPPPPPPPPPPPPPPPP
HmmMmm..
Niisiis on päevakorras Soome reis !
Start Tartust ja öö laevas:
Nagu ikka, tundus tee kohutavalt pikk ja väsitav.. Alati jutukas Allar lõbustas meid anektootidega ja sai alustatud ka ratekatega ( a la „mina bussis” või „mina mõtlemas.” ) Sadamasse sai suureks õnneks jõutud selgelt liiga vara ja lõpuks hilines ka laev veel veidi.. Aga sellest polnud hullu, sest vahepeal sai üksteist kurssi viia uuema klatšiga ning natuke ka hirmutada õpetajat, et millised hullud ta kaasa on reisile võtnud :P Kuna ma pean mainima, et laev oli masendavalt mage ja rahvast peale meie nagu õieti ei olnudki, ei tahetud meil seal ka meelt lahutada (nii baarid kui ka muusika pandi vara kinni). Ega sellest hullu polnud, me saime ka ise oma meeled lahutatud.. Kes kui palju, seda oli järgmine hommik näha..
Esimene päev:
Mul ikka muidugi oli hommikul jube vässu, a ma ei vingunud (!) ja pidasin vapralt vastu :D Tapio tuli meile vastu ja kui olime kotid hoidlasse pannud, võis ekskursioon alata.. Meile tehti Suomenlinna reis ja seal teatrit ka saime näha.. Olid mingid vanaaegsed kostüümid seljas neil.. Ruum oli lahe, a näidend küll jüttis suhteliselt külmaks tegelt.. Kui me seal sõime siis mulle mahla ei jätkunud ja ma olin kurb ja sõin hoopis 2 õuna ühe asemel sellepärast.. A see tuleb veel meelde, et seal üks tegelane tudis etenduse ajal ja koledasti ehmatas kui kõik plaksutama hakkasid :P Siis lasti meis välja kondama mööda seda saart vms. Sai mööda kaljusid ronitud ja värkki ja rate.ee sai piltidematerjali ohtralt juurde.. ;) Ma pean siinkohal mainima, et rate siiski EI OLE elu.. (aga no vahel võib)..A no mis seal ikka, noored inimesed, huvi on – miks mitte ?!! :P ;) Pättusi tegime ka seal.. nt eravaldusele ronisime, sest sealt avanes jube hea vaade ja puha... Sis sõitsime maa peale tagasi ja kõndisime niisama mööda linna ringi..tegime pilti ja mängisime tõelist turisti.. Mingis suures raamatukogus käisime..seal oli lahe lagi kusjuures... ma pilti ka tegin.. Siis saime vaba aja.. McDonald’s oli esimene peatuspaik.. maitses nagu Eestiski, aga Eestis pole kunagi mu isiklik fotograaf teinud pilti igast mu hamburgeriampsust..! Siis said hullud kaubamajade peale lahti ja algas suuremat sorti šhoping.. Vaene Allar, kes minu ja Marleeniga pidi naisteosakondades ringi töllama.. Nõu andmisel tast abi oli – ostud said tehtud :D Siis me nägime rongijaamas kolme musta meest.. Ma olin julge ja avaldasin soovi pilti teha.. Kui pildid käes, oli aeg edasi minna Kiasmasse.. Oi mai j6ua ära rääkida, mis seal oli.. Lahe oli noh ! Igast asjast sai pilti tehtud ja mõnest mitugi..Tekkis kohe isu ka Tallinna KUMUsse minna.. Kiasmas osa „kunsti” oli küll kaheldav, a kokkuvõttes ikka oli super-mega !!! Ja siis oligi aeg kotid ära võtta ja ää kooli sõita.. Kool oli tip-top, mitte nagu meil lipp ja lopp.. Võibolla veits range mulje jättis aga ilus ikka krt oli.. ! Kes läks jälle tuttu, kes passis üleval – igaühel omad huvid ;) Marion sai särtsu pistikust veel sel õhtul.. Mai olnud kohapeal kui see juhtus..Aga kui oleks sis ma oleks kindlasti rohkem naernud – ma ei ole pahatahtlik, aga siuksed asjad on hirmnaljakad, ükskõik kellega juhtub.. Ma enda üle irnuks ka :D tegelt ka ju noh..! Õhtusöögiks saime tuunikalasalatit.. Ma ei söö enam kunagi tuunikala salatit.. Ma ei hakka täpsemalt rääkima.. a ma arvan, et Hendrik ei söö enam kunagi lihapirukat ka :P
Teine päev:
Jube vara hommikul tõusime (ega mai vingunud !) ja kalpsasime rõõmsalt bussi, et sõita Turusse.. Seal mingis majas oli näitus erinevatest riietest, mis olid igasugu materjalidest valmistatud..küll paberist ja papist, aga ka kummikinnastest või kilest.. Pilte sai seal omajagu.. Üks tädi rääkis meile fotograafiast midagi..Siis kõndisime niisama ringi.. Hingasime värsket õhku ja grupipilti ka tegime.. Siis käisime söömas.. Seal oli igast head ja paremat ja tuunikalasalatit ma ei puutunud :) Kõht täis, läksime ühe mehe juttu kuulama...jutt iseenesest tundus huvitav, aga kahjuks on soome keeles füüsikat ja filosoofiat kuulata natuke raske.. slaididelt nagu veel sai midagi aru, aga naljade üle naersid küll aint soomlased ise.. Et endal ka meelt lahutada, saatsime omavahel telefoni tekstidega ringi.. nalja sai..sai isegi niipalju, et soomlased arvasid , et me nende naljadest aru saame :P Põhinaljaks oli selleks ajaks kujunenud KEBAB, niiet juttu jätkus kauemaks.. Kuid ka Vello ja sõbrad leidsid sõnumites oma koha (sellest ei peagi aru saama !) A siis tagasisõidul istus meie taha üks saksa pleikar, kellele me hellitavalt panime nimeks Edmund, sest me ta pärisnime ei teadnud.. Ega me taga ei rääkind, lihtsalt vaatasime ja imestasime.. :) Siis algas sõit tagasi Hyrylä koolimajja.. Jõudsime hilja.. Sai veits lolli juttu aetud ja ää tuttu keeratud.. Mitu ööd sa ikka korralikult magamata oled ?!!
Kolmas päev (tagasisõit ja värki):
Sai nati hiljem ärgata – jeeeeee !!! A ega pikka laulu polnud..kodinad kokku, saal korda ja otsejoones bussi.. Käisime Lottede muuseumis..seal üht filmijuppi nägime ja kujusid oli ja HEELIUMIGA õhupallid saime ka kõik.. Siis jalutasime me ühe kunstniku kodussee ja seal meile räägiti tollest majast ja kunstnikust ja ta maale nägime ja...! Seal sai väga ilusaid pilte teha sest taevas oli just siuke ähvardavalt tume ja meri jne... meist igaühest tehti ka pilt seal – Tapiole mälstuseks.. ma ka kõiki pildistasin... ok ok valetan.. Allar minu digikaga pildistas.. Pika käimise peale said heeliumipallid ka tyhjaks- aint Marleeni oma säilis lõpuni (Y) Siis tuligi bussijuhionu ja algaski sõit bussijaama poole.. Sadamas ütlesid kõik Tapiole aitäh ja oli hauska tavatta (mai tea kuidas see kirjutatakse !) Tibutama hakkas kergelt enne terminaali sisse minemist – ju sis oli õige aeg lahkuda :P Laeva tormasime esimestena.. mõned pensionärid ju imelikult vaatasid , aga no mis seal ikka.. võimalus, et ma neid veel oma elus kohtan, on siiski suhteliselt väike !! Loksumine oli suht igav.. pokkerit mängisime.. närvi ajas kui ei jopand a no mis seal ikka.. Osadel hakkas paha ja ega mul endalgi eriti hea tunne polnud, kui pidin loksuvas laevas emale kommikarpi valima.. Laev hilines ja kuna mind juba oodati – tormasime Allariga esimestena laevast maha ja otse Tartu poole teele (mai saa mainimata jätta, et me ikka saime autoga :P) Vahemaa Tallinn-Tartu tundus mu jaoks kuidagi eriti lühike, a võibolla sellepärast, et ma ikka aegajalt „lahkusin” seltskonnast mingile muule maale (mai olnud laksu alla – ma magasin !) Tartus sai veel Siriusest burks võetud, kodus kallikesele reisist ette kantud ja järgnevaks ööpäevaks unne keeratud :D
Brit
QQQQQQQQQQQQQQQQQ

Kõik algas 11. mai hilisõhtul, kui osake 11.b klassist astusid laeva pardale, et pärast sellel veedetud ööd astuda järgmisel hommikul Helsingis maa peale…
Reisi märksõnadeks said pidev liikumises olemine, elektrilöögid ja tuunikalasalat. Koolimaja, kus me ööbisime, oli igati meie koolist ees...Ma usun, et sellega nõustuvad küll kõik, kes sellel reisil käisid…
Söögiks pakuti meile mingit kohutavat tuunikalasalatit…ja kellel see sisse ei läinud, võis ka kivikõvu lihapirukaid mugida, mis olevat täidetud mingi halli massiga...:) igatahes jah…ma üritasin tuunikalasalatit esialgu süüa, aga lihapirukaid ei hakanud ma isegi mitte proovima…
Muidu reis iseenesest oli lahe…sai paljud vaatamisväärsused ära näha…Suomenlinnas oli väga lahe ja mõned meist said ka suurema osa oma ratekatest seal ära teha…vist…Muidugi tõeliselt lahe oli Kiasmas…seal nägi igasuguseid selliseid asju, mida tavalistes muuseumites ei näe…see ongi vist esimene muuseum, mis mulle tõesti meeldis…
Tagasisõit oli ka lahe, sest enamus ajast läks selle peale, et säilitada normaalne enesetunne, et paha ei hakkaks (laev kõigutas) …
Igatahes täitsa ok reis oli!!!

Maarja

HHHHHHHHHHHHHHHHH

Neljapäeval 11. mail väljus sadamast kell 23.55 Laev Meloodia, mille pardal olid 11. b klassi õpilaste rühm :). Öö laevas oli väga tormiline, seda võib mõista nii, et enamus meie seltskonnast ei maganud, vaid istusid öö läbi üleval laeva ,, vinges" baaris :D, kus dj. lõpetas juba kell 1 öösel muusika mängimise ära :(. Igal juhul 12. mail hommikusöök laevas oli väga norm ja laevalt maha minek samuti. Edasi suundusime rongijaama, kus me paigutasime oma suured-suured kotid kappidesse ning edasi suundusime sadamasse, kust väljus laev Suomenlinna. Seal oli väga tore tegelikult :). Seal mängisid soome õpilased meile teatrietendust ja tuleb tõdeda, et selleks ajaks oli juba uni ka peale tulnud, enamus tukkusid etenduse ajal :)
Pärast etendust oli aga vaba aeg Suomenlinnas, mis oli tegelikult üks väike saareke, seal oli palju ilusaid kohti reidi piltide tegemise jaoks. Neid tuli ikka väga ohtralt :)
Pärast sõitsime tagasi Helsingisse, kus olid siis kõned erinevatelt õpilastelt. Pärast seda oli vaba aeg ning siis külastasime väga ägedat moodsa kunsti muuseumit nimega Kiasma. Seal oli tõeliselt vinge :). Pärast seda suundusime bussijaama, kust viis buss meid koolimajja, millest sai järgmiseks kaheks ööks meie kodu :) Õhtul oli koolimajas igasuguseid ärevaks tegevaid sündmuseid:D Esiteks see, et kuna me olime päev aega mööda linna ringi jooksnud, olid kõhud meil väga-väga tühjad ja lootsime saada süüa, nii - süüa oligi, aga söögiks oli tuunikalasalat :D see oli väga väga räme :( Ainult Rucale vist ikka maitses, või siis teine võimalus - tal oli kõht ikka väga-väga tühi:D ja muidugi lihapirukad olid ikka üle prahi:D:D:D
Siis üks õhtu nael oli kindlasti see, et Marionil sulas telefoniakulaadija ära seina ja ta ise sai rämedalt elektrit:D, mis oli meile muidugi väga naljakas:D :) Ja öö läbi sai naerukrampides vaeveldud...ühesõnaga see öö oli liiga HULL:D, siiamaani kõhulihased valusad :)
14. mail oli buss kell 8 kooli ees koos sakslaste ja soomlastega. Meie olime muidugi öö läbi magamata ja ülilõbusas tujus, ronisime bussi taha otsa ja lolli juttu voolas ojadena:D Soomlased ja sakslased arvasid ilmselgelt, et me oleme peast veits soojad:D Muideks suund oli võetud Turku!!
Poole tee peal keeras ilm aga ära ning hakkas sadama ja mega külm oli ka. Turku jõudes pidime me veel edasi sõitma mingisse mõisasse, seal veetsime natuke aega ringi vaadates ja siis osalesime ka filmitöötoas. Pärast seda võtsime suuna Turku, kus oli meil vaba aeg ja sai ringi shopatud, pärast shoppamist saime süüa, seekord oli söök väga korralik :) Pärast söömist läxime tagasi mõisasse, kus hakkas mingi fiosoof jutustama :) soome keeles muidugi...noo see oli nüüd pehmelt öeldes väga väga igav :( aga peale seda hakkas tagasi sõit Helsinki poole. Ma mingi aeg magasin isegi, aga siis otsutas Ruca jälle nalja tegema hakata ja jälle sai 2 tundi kohutavalt palju naerdud:D Öösel oli jälle mega möll:D kuigi ma olin väga väsinud ja tahtsin magada, ei saanud ma eriti:D, sest ruca möla kajas üle koolimaja:D, nii et une pealt kah naersid:D Hommikul saime veits kauem magada, koristasime ära ja asutasime end minekule. Suuna võtsime maitea kuhu:D igaljuhul jõudsime me Lotta muuseumisse, seal oli huvitav, edasi läxime me ühe kunstniku kodumuuseumisse. Sealgi oli lahe, tegime pilte ja vaatasime ringi.
Pärast seda tuli meile buss järele ja läksime tagasi Helsingisse. Sadamas ootasime laeva ja sõime kummikommi:D ei tohi ära unustada, et nalja sai jällegi palju :) Laev loksutas suht palju, kuid kohale jõudsme Tallinnasse õnnelikult ja seejärel bussi peale ning Tartusse. Koju jõudes jõudis ka väsimus peale ning kohe sai magama mindud. Jube hea oli oma voodis magada:D
Aga reisiga võib üldjoontes rahule jääda, nalja sai kõvasti ja huvitav oli ka kindlasti. Nägime ja kuulsime palju. Tore oli!!!

Kadi

BBBBBBBBBBBBBBBBBB

Reisida on alati tore, eriti veel kui reis on hästi organiseeritud ja kaasas on käputäis normaalseid inimesi. Meie väike grupike õpetaja Kirberi juhendamisel asus siis mingi neljapäev Soome poole teele. Esimene päev, kui seda ka niimoodi öelda saab, oli tegelt reisiks ettevalmistamise päev, sest reis ju algas 23:55. Öö Meloodia pardal oli vist mõeldud magamiseks, sest mingit öö läbi pidutsemise programmi seal küll polnud :P, aga tegelt ei igatsenud kah… igastahes reisi esimene päev algas sellega, et ärkasin kajutis väga kägaras ja unine… söögi järjekorras, mis leidis aset kell 6 vist, viis uni lausa jalad alt. Aga selle eest oli hommikusöök ikka vastav, sai nii söödud, et kohe sai söödud.
Kohe sadamas saime kokku meie soome reisijuhi Tapioga, kes oli muidu lahe vana. Peale väikest jalutuskäiku Helsingis läksime me praamile, mis viis meid Suomenlinna, kus soome õpilased esinesid meile (sisust ma parem rääkima ei hakka, sest muidu läheks väga igavaks :P :P). Pärast Suomenlinna olid ühed väiksed jutustused ja vaba aeg Helsingis. Mina oma osa vaba ajast veetsin Helsingi rongijaamas magades J Pärast uinakut läksime me “uusaja” kunstimuuseumisse, mis oli nagu väga …. ma ei tea , hull? Aga pärast muuseumi sõitsime me siis oma ööbimiskohta, milleks oli üks soome “tavaline” koolimaja. Seal me siis olime niisama ja sõime tuunikala salatit… peale mille söömist me ilusasti magama jäime J
Teine päev algas järjekordselt varakult, aga mitte enam nii väsinult kui esimene… kooli ees ootas meid buss täis sakslasi ja soomlasi, keda meil polnud aega märgatagi, sest kui me bussi jõudsime jäid paljud magama:P (vist):P…. 166km sõit oli nagu 166km sõit ikka. Keskpäevaks jõudsime kuhugi mõisasse, kus peeti meile loengut ja siis lasti Turu linna peale lahti… peale mida meid sinna tagasi viidi. Mõisas peeti meile pikk loeng Ajast, mis tundus huvitav, kuigi see peeti soome keeles. Pärast loengut algaski meie sõit tagasi öömajja, kus enam tuunikala salatit ei pakutud…
Kolmas päev oli meil ilma sakslaste ja soomlasteta, tegime omale ise sõitu Helsingi piirkonnas… kuna me niivõrd rahabossid olime, tellisime omale ise bussi ja kärutasime sellega ringi. Käisime Lottade muuseumis ja ühe kunstniku muuseumis, mis asus eriti looduslikult ilusa koha peal. Seal siis tegime juba reisist väikseid kokkuvõtvaid tegevusi… pärast neid käike sõitsime siis tagasi sadamasse. Laevasõit oli loksuv, aga tagasi me jõudsime…
Kokkuvõtteks oli reis väga mõnus ja igati tore. Muidugi ma kohe vabandan selle pärast, et mul ükski koha või asja nimetus meelde ei jäänud… aga nuh, elab vast üle. Juu - juu

Tauri

3 kommenttia:

... kirjoitti...

Soome reis oli täiega kõva. Esimesel päeval saime liikuma alles õhtul. Läev läks kunagi öösel. Mina isiklikult polnud öise laevaga ennem sõitnud. Laev oli päris tühi, liikusime ringi ainult meie ning veel mõned üksikud inimesed. Magama saime kunagi veel hiljem öösel. Ma ärkasin mitu korda mingi müra peale üles. Hommikul, kui juba süüa sai, sõitis laev veel alles Helsingi poole. Ju olime siis öö kuskil keset merd veetnud. Süüa sai laeval täiega, niipalju kui sisse jõudis ajada. Normaalne!:D
Järgmistel päevadel oli veel lahedam. Käisime erinevates kohtades ja nägime erinevaid inimesi. Suomenlinna, Turu ja Kiasma olid väga head kohad. Kiasma oli mõne koha pealt päris jube, aga see-eest eriti huvitav. Sellistel näitustel käiks heameelega veel.
Ainuke, mis mulle eriti reisil ei meeldinud, oli see mõis. Too vend, kes seal loengut pidas, oli tark ja loeng oli väga hea, kuid mõis üldiselt oli suht igav. Enne mõisa saamist pidime veel tuule käes külmetama ka:P, aga ikka, äge oli seal. Ööbisime Soome koolis. Täiesti hull milline kool. Meie omadega ei anna võrreldagi. Aga nüüd on vähemalt kuhupoole Eestil püüelda:P Seal oli ka väga (Y). Sai laval magatud ja kooli peal ringi käidud. Kõige rohkem meeldis mulle sealt võimla, mis oli julmalt suur. Eriti lahe oli seal see batuut, kus möllata sai. Magada sai ka suht hästi. Ühesõnaga ülikõva kool. Soomlaste külalislahkus kogu selle reisi jooksul oli super. Väga meeldis mulle see õpetaja Tabio. Ta oli aktiivne ning tegi kõik, et meil hea oleks:)
Viimasel päeval käisime Lottade muuseumis ja ühes ägedas majas veel. Mul ei tule nimi meelde praegu. Igatahes seal oli Sibeliuse klaver, kus ta korduvalt mänginud oli. Ma sain ka selle ära puutuda ja paar nooti vajutada:P:)Too maja asus väga ilusa järve kaldal. Seal võiks mitu suve päeva veeta ja niisama lihtsalt lebotada. Käiks ujumas, saunas jne:D Vesi oli ka väga ilusat värvi, üldse too järv oli väga kena. Eriti hull, kui selline maja endal sellises kohas olemas oleks.
Kõik päevad olid ilusad ja täis päikest. Viimasel päeval saime küll vihma, kuid siis olime juba bussis ning sellest oli suht kama. Bussijuht kärutas meiega veel natukene Helsingis ringi ja näitas mõningaid kohti. Lõpuks saime laeva peale. See oli väike läev - AutoExpress4 vist:P. Vahepeal hakkas see kõigutama ning Marleen ja Maarja veetsid selle aja vetsus:D Laeva tagaosas oli eriti julm tuul. Pmst. võis tuule peal pikutada:D Laev jõudis suht kiirelt Tallinasse võrreldes suure laevaga. Enamuse ajast mängisme seal kaarte ja varsti olimegi Tallinnas. Sadamast väljudes jooksis kõik hästi. Mina, Marleen, Hendrik, Kalmer ja Helja saime täpselt takso peale, millega sõitsime bussijaama. Seal oli täpselt buss ees, millega saime Tartu. Kõik jooksis nagu lepase reega:P Varsti peale seda olime kodus ning üks meeldejääv reis oligi möödas.
10 punkti skaalas annaks reisile 1000000000000 :D

marleen kirjoitti...

Soome reis???
Mis see veel on?:D
Sooooomes oli supermegagiga äge:P:)
Esimesel päeval oligi vist kõige ägedam:) Hoolimata sellest, et öösel magada ei saand:P Selle kahe tunnise unega jõudsime käia.. soome noorte näidendit vaatamas, shoppamas Helsingis:) ÜLIVAHVAS kunstimuuseumis Kiasmas, kus tekkis kohe uudishimu, mis Tallinna KUMUS ON:P?
SiiskiSiiski.. Suomenlinnas vaatasimegi noorte näidendit. Pärast näidendit lasti meid loodusesse lahti:D Kõõõik tegime rate pilte ja särkivärki:D

Kusjuures.. Loodus on seal väga ilus:)
Helsingisse tagasi jõudes, läksime McDon'i sööma ja shoppama. Ostsin omale salli ja päikseprillid, mis maksid terve varanduse:P
mingi .. 16.30 pidime raudteejaamas kokku saama õpetajaga,et minna Kiasmasse (muuseumisse). Selle kirjeldamiseks pole sõnu, seda peab oma silmaga nägema:)
Kuid... enne veel:P enne kui Kirberiga raudteejaamas kokku saime, sai soome neegripoistega pilti tehtud..(pidime pildi ka neile saatma..:P)
Aga jah:P linna chill sai tehtud ja sõitsime bussiga Hyrylä kooli "magama". Kooli jõudes tehti meile väike ringkäik.. kus avastasime, et WC'd on üleühe vm:P St. peaageu iga õpilase kohta 1:P Üldse tundus see kool meile jaoks nagu mingi ime vm. kuigi Tapio, meie giid/õpetaja ütles, et see kool on nagu koonduslaager vm:P
Igaljuhul.. pakkisime veic asju lahti ja jooksime dussi alla.. väike värskendus ja söök. Aga.. OH EI! Siit tuleb TUUNIKALASALAT!!!!! See salatsalatsalat.. :D see.. seda ei saa k kirjeldada, peab ise maitsma, siis on õige fiiling.:D Kusjuures Ruca sõi seda mitu portsu:P (quote Vinne: Ennast pole ollagi.. haahhihihohhoeehheee!)
jah:P nii ta on:D Hendrik sai esimesena maitsta LIHAPIRUKAT??? mida ta hiljem kirjeldas kui halli massi kogumit vms:P Salati koh´ta ütles ka.. ah seal olid herned ja mais ja mingi tuunikala ja.. oli kah mingi värviline kogum :P Aga söök söögiks:P
Pärast sööki... hmm.. chillisime niisama mööda koolimaja? Ei mäletagi täpselt. Tean seda, et võimla oli neil mega suur, kus sai palju võimeldud:D
Nalja pakkus meile veel see, et Marion sai särtsu:D Sellest tulid hiljem k sõnad sahkopupu, sahkoangerjas jms. üks soome neiu õpetas meile:P need siis tähendavad- elektrijänku, elektriangerjas. :P:P sai nalja, mis muud öelda:P
Öösel sai ümber koolimaja tiirutatud.. kusjuures Kadil oli magamiskott ümber ja kui ühed soome kutid meile vastu tulid, siis sai pääris vähe naerda:D
Esimese päeva kirjeldamiseks aitab ka vist:P

Anonyymi kirjoitti...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.