tiistai 14. lokakuuta 2008

Kivi päev

10. oktoobril käisime A. Kivi päeval. Varasematel aastatel ma seal käinud ei ole. Üldmulje oli väga hea.
Seal olime abiks registreerimisel, mis oli minu jaoks uudne kogemus :). Oleks teinekordki abiks.
Registreerimisel jagasime kõigile ümbrikud, mille peal oli rühma nimi, kus toimus hilisem tegevus.
Pärast registreerimist suundusime edasi M. Reiniku uude koolimajja. Peaks mainima, et seal olid väga ilusad ruumid.
Seal kuulasime TÜ Soome keele lektori loengut eestlastest ja soomlastest. Sain teada palju uut ja huvitavat. Pärast toimus loengu põhjal viktoriin, mille võtis Eerode rühm.

Pärast loengut läksime sööma. Toit oli väga hea.

Edasine tegevus toimus rühmades. Mina sattusin Simeoni rühma , mis tegeles näitlemisega. Tegime igasugu huvitavat ja lõpuks etendasime väikse etüüdi Kevadest. Ma loodan, et kõigile meeldis.

Kokkuvõttes oli väga tore päev ja ma ei kahetse , et ma seal käisin :).

Kairi

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

mida ma otsin, aitah